Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.
Obec Lukov
Obec Lukov (dále jen obec) má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích. Obec byla zřízena ze zákona č. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný orgán.
Obec:
Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů. Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.
Obecní úřad Lukov
K Lůčkám 350,
763 17 Lukov
Obecní úřad Lukov
K Lůčkám 350,
763 17 Lukov
+420 577 113 611
starosta - +420 577 113 610, +420 606 690 346
místostarosta - +420 724 771 854, +420 577 113 612
ekonomický pracovník - +420 577 113 613
referent vnitřních věcí - +420 577 113 611
pověřenec pro ochranu osobních údajů - +420 770 600 625
Obecní úřad Lukov
K Lůčkám 350,
763 17 Lukov
Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk
Další elektronické adresy
2vpbg25
Číslo účtu: 6626661/0100
002 84 173
CZ 002 84 173
Poskytování informací, příjem podání
V tuto chvíli obec žádné výhradní licence neposkytuje.
Obecní úřad Lukov
K Lůčkám 350,
763 17 Lukov
pondělí, středa
8.00 – 12.00 13.00 – 17.00 hod.